Sephora - Lotus Mask – Moisturizing & Soothing

neděle 20. prosince 2015

Ahojte,
původně jsem chtěla napsal nějaký vánoční článek, ale tuto recenzi mám naplánovanou už snad týden. Původně jsem ji chtěla psát ve středu, ale nakonec to vyhrál článek o maturitě, tak až teď. Večer se nejspíš ještě ozvu s článkem co v těchto předvánočním čase dělám. A teď k samotné recenzi.

Poslední dobou dost experimentuji s maskami, je proto logické, že jsem chtěla vyzkoušet i tu od Sephory. 

Vybrala jsem si tu hydratační. Přišla mne na 95 korun. Je nutno říct, že je to maska z tkaného vlákna, kterou jenom přiložíte na obličej. V Sephoře to mají za novinku, ale já už tento druh masky používala před rokem, když jsem si koupila tyto masky v Misshe (korejská kosmetiku). Tak trochu jsem tedy čekala zázrak, protože ty od Misshy doopravdy byly takový menší zázrak. A byly i levnější, jedna mne tam vyšla tuším na 65 korun.

Tato maska mne ovšem zklamala. Dokonce si dovolím i tvrdit, že byla horší než normální masky z drogerií jako je Rossman a DM za 19,90,-. Přišlo mi, že maska nějak extrémně nehydratovala, zkrátka pleť po ní byla pořád se suchými místečky, neměla jsem z ní ten wow pocit jako z masek od Misshy. 

Nevím jak jsou na tom ty masky v těch kalíšcích, ale po této zkušenosti už to ani zkoušet nebudu. Doufám ale, že jsou o dost lepší než tyto. A jestli chcete nějakou takovouto masku vyzkoušet, jděte si raději pro tu od Misshy. 

Teď si pudu najít pár recenzí od Vás na tyto masky, jestli je to jenom mnou a nebo fakt nejsou dobré. 

Mějte se hezky, eL. 

Upgrade, žádnou takovou recenzi jsem nenašla, tak kdybyste o nějaké věděli, hoďtě mi sem prosím odkaz :)

7 komentářů:

  1. O tejto maske som ešte nepočula a ani som ju nevidela. Je možné, že na Slovensku ju ani nepredávajú..
    Celkovo masky momentálne nepoužívam. Ale rozhodne fajn vedieť, čomu sa vyhnúť :)

    OdpovědětVymazat
  2. tak aspoň vím, že do nich nemám jít, protože vždycky když někde vidím nějakou masku, tak si říkám, že bude určitě super a musím jí zkusit :D
    ale do sephory bych to neřekla, zrovna bych věřila, že budou super :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja jsem taky necekala, ze mi tolik nesedne -.-" ale treba sto lidi, sto chuti, treba nekomu bude pripadat skvela, me ale vubec nezaujala a bylo to pro mne zbytecnych 95 korun -.-"

    OdpovědětVymazat
  4. Tak je vidět, že ne vždy ta cena odpovídá kvalitě:/

    OdpovědětVymazat
  5. Já osobně používam ty z DM a celkem mi vyhovujou. Jako neni to nic jako BOOOM ale stačí. Do toho teda ještě používam 3 v 1 od Garnieru a to mam teda fakt ráda. Můžeš to vyzkoušet. Funguje to jako peeling,gel a maska

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, zaujala mne ta korejská kosmetika o které píšeš. Prosím nemáš zkušenosti třeba s těmito produkty? Jestli je to opravdu takový zázrak na pleť, tak bych do alespoň do těch pleťových masek ráda šla. Snad je to i pro češky tak zázračné jako pro korejky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      osobní zkušenosti s tím bohužel nemám, ale co tak vím, tak korejská kosmetika je zázračná snad pro všechny, nebála bych se to vyzkoušet :)

      Vymazat

Děkuji za komentáře <3