Vánoční TAG

sobota 12. prosince 2015

Už i já pochytávám tu vánoční náladu a chtěla jsem, aby to bylo trochu znát i na blogu. Převzala jsem proto tento tag. :)

1) Kdy většinou nakupuješ vánoční dárky ?
Jakmile se v kalendáři objeví listopadová data, signalizuje to pro mne, že je čas nakupovat dárky. Během půlky listopadu se rozhoupu a konečně vyrazím do nějakých obchodů. Nakoupím většinu dárků, zbude mi dokoupit jenom pár. Ty většinou sháním až druhý týden v prosinci. A teď už mám všechny dárky a těším se na jejich balení.

2) Pečeš ráda cukroví ?
Zrovna dneska jsem strávila dvě hodiny vykrajováním lineckého, ze začátku mne to bavilo, pak už ne.

3) Dárky radši dáváš nebo dostáváš ?
Já je ráda dávám, ale i dostávám. Vždycky mi dokáže udělat radost, když se mé dárky líbí. Ale taky miluji ten pocit, když něco dostanu, o čem jsem nevěděla. Prostě miluji překvapení, ráda je pro někoho vymýšlím, ale taky jsem ráda překvapena.

4) Bez jakého jídla si nedokážeš představit Vánoce ?
Určitě bez bramborového salátu a kapra. A taky bez toho cukroví by to nešlo, bez čokoládek na stromečku a hlavně bez mandarinek.

5) Nakupuješ vánoční dárky pro svoje rodiče ?
Samozřejmě že ano. Mamce nejčastěji něco do kuchyně a u táty mívám vždycky problém. Vždycky mu něco vyberu jenom aby tam něco měl, on je takový, že všechny dárky krom drahého nářadí mu nejsou dobré. Dát mu alkohol, to je rovnou cesta do pekla. Takže vždycky aby tam něco měl, stejně to pořádně neocení a tváří se akorát kysele na vše krom toho nářadí.

6) Dostáváš na Vánoce knihy ?
Nedostávám a hrozně mi to vadí. I když si o ní řeknu, tak je mi odpovězeno, že si mám dojít do knihovny. Že doma by se na knížky jen prášilo. Nepoznají ten krásný pocit, když má člověk vlastní knihovničku a může si kdykoli sáhnout po nějaké knize. A ne jít do knihovny, kde nejsou vždycky.

7) Bez jaké pohádky si nedokážeš představit Vánoce ?
Já se přiznám, já na pohádky nekoukám. Jediný, na co o Vánocích pravidelně koukám jsou Pelíšky. Bez tich si neumím představit Vánoce.

8) Víš o tajné skrýši, kam rodiče schovávají dárky ?
Ano. Jako malá jsem dárky ráda hledala, ale jenom abych se ujistila, že tam nějaké jsou. Když jsem zjistila, že ano, šla jsem od nich pryč a nezkoumala jsem, co tam je. Jednou se jeden dárek pro mne ztratil a zrovna jsem o něm věděla, že ho dostanu, tak jsem s brekem utekla ke skrýši a začala ho hledat. A byla jsem prozrazena. Teď už dárky nehledám, protože nechci přijít o to překvapení.

9) Máš tento rok čokoládový adventní kalendář ?
Samozřejmě. Asi předminulý rok, když mi bylo 18, to chtěla mamka zrušit, ale neuspěla. Byla jsem naštvaná a pak jsem si ho koupila sama. Od té doby mi ho radši kupuje. :D

         
Zdroje obrázků: google, tumblr

6 komentářů:

  1. Veľmi pekný článok. Páči sa mi, že sa tešíš z nakupovania darčekov. A čo sa týka decembrového nakupovania, ja ak do decembra.nemám nakúpené darčeky, tak.začínam byť nervózna. Nerada nakupujem na poslednú chvíľku, lebo potom kupujem čo je, a nie to čo by som chcela.

    Pozývam teba aj tvojich čitateľov na moju novú adventnú GIVEAWAY o knihu ako si vyrobiť Anjelikov

    OdpovědětVymazat
  2. taky chci umět nakoupit dárky už v listopadu! :D
    a tyjoo, s adventním kalendářem to u mě jde z kopce, letos ho nemám o.O

    OdpovědětVymazat
  3. Dřív jsem kupovala dárky pomalu v září, ale rok s rokem je to čím dál horší :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tiež nakupujem darčeky už v novembri, neznášam ten predvianočný zhon.
    Pozývam ťa na giveaway http://janie-hannagonova.blogspot.sk/2015/11/coskoro-su-tu-vianoce-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  5. To je super Tag, tyhle otázky jsem ještě nikde neviděla :) Udělám ho taky jestli ho ještě do Vánoc stihnu napsat :D

    life-miss-hill.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný TAG:)Letos jsem si koupila nějaké knihy,co se mi líbily sama a dám si je pod stromeček,i když je už nemám kam dávat:)Ale jsou parádní,takže z nich mám radost už teď:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3