Prvák dokončen

úterý 14. června 2016

Ahojte,
dnešek začal docela dobře. Autobus jsem stihla v pohodě, jel bez menšího zpoždění, metro vždycky přijelo, když jsem přišla, sukni mi neodvlál vítr a ani ten střevíček (balerínuú jsem na tom schodišti nezapomněla, když mi sklouzl při chůzi z nohy. Příklady jsem dostala takový "no přijatelný", dostala jsem z nich 7 bodů z 8. Jenom kvůli klokanovi, který vyskočí 2,45 metrů vysoko. Klokan v mém podání sice moc nevyskočil, ale naštěstí se nic nestalo. Postoupila jsem k ústní. A tam už jsem si házela kostkou o otázky. Fyzika, hoďte si kostkou, jakou budete mít otázku. No mne se normálně povedl i ten hod kostkou! Takže jsem nakonec i druhý semestr zakončila Ačkem. Takže teď už si jenom užívám toho, že prvák mám úspěšně za sebou a další učení uvidím nejdřív asi až v listopadu. 

Chtěla jsem si hned objednat štětce od Zoevy, které jsem si za prvák slíbila, ale zrovna ty, které jsem si vyhlídla, mají vyprodané. Takže čekám až je naskladní. Snad to stihnou ještě než budu muset na brigádu. No, čekám! 

Ale jsem ráda, že mám další zkouškové za sebou. Teď už mám celý červen jen na blog a na odpočinek, takže hned v pátek pro Vás přichystám něco jiného než pořád jenom deníček. Achjo, jak já se těším! 

Pac a pusu, již brzy v plném nasazení, Vaše


PS: Pokusím se pro Vás sepsat, jaký je takový prvák na vysoký a rozdíly mezi střední. :)

6 komentářů:

Děkuji za komentáře <3