Lancôme - Pearly lotion - Énergie de vie

sobota 2. července 2016

Ahojte,
dnešek mám ve znamená práce na blogu, změnila jsem design a teď píšu tento článek. Bude to recenze na Pearly lotion od Lancôme z řady Energie de vie. Toto lotion jsem nedávno vyhrála v instagramové soutěži, kterou pořádala Fann parfumerie. Nevím, jestli bych si to sama koupila, není to zrovna levná záležitost. Tak jdeme rovnou na to!


Oficiální popis: Pearly lotion (perlové lotion) - svěží vodové lotion k "probuzení" pleti. Působí též jako magnet na hydrataci - díky průsvitným perlám uzamyká v pleti hydratační složky následné péče. Hydratace je navíc obohacena o výživný olej, což zaručuje explozi energie. Tajemstvím jedinečného složení produktů řady Énergie de Vie je meduňka, extrakt z kustovnice čínské (Goji) a extrakt z horče žlutého - tyto tři hlavní složky mají silné antioxidační účinky, energizují a sklidňují pleť.

Cena: 1590,- 


Můj názor: Lotion má nevtíravou a nevýraznou vůni, cítíte ji jenom, když si k tomu přímo přivoníte. Když máte lotion přímo na obličeji, cítit není. Jeho nanesení je na delší dobu a přiznávám se, že mne to občas hodně nebaví. Dírka je malá a když si to nechcete celé vylít, musíte ji vždy zacpat prstem, na kterém Vám trocha zbude a to nanesete na obličej. A toto opakujete pořád dokola. Sice je to po několika použitích otravné, ale zase si nevyplýtváte ani o kapku navíc než potřebujete, což při takové ceně produktu určitě oceníte. Abych to uvedla na pravou míru. Aplikace mne nebaví, ale jsem ráda, že lotion téměř neubývá. 


Lotion používám každý den už od druhé poloviny května a za ten měsíc mi ubylo naprosto nepatrně produktu, jak můžete vidět na fotkách, které jsem pořizovala až dneska, V tomhle je fakt skvělé, stačí maličko produktu a na mé pleti to udělá víc práce než metrová vrstva nějakého mastného krému. Od té doby, co toto lotion používám už nevím, co je to suché místo. A to že jsem na ně trpěla fakt hodně s mou suchou pletí. Podle mne lotion funguje prostě na jedničku. Jediné, čeho jsem si všimla při dlouhodobějších používání je to, že mi trochu i ucpává póry a mám občas na obličeji nějaký ten pupínek, což jsem neměla, než jsem toto začala používat. Lotion mám totiž z části vodovou a z části olejovitou strukturu.  No než abych tady tu strukturu nějak složitě popisovala, radši jsem Vám to vyfotila.


Za mne bych lotion rozhodně doporučila všem, co mají problém s tak suchou pletí, jako mám já. Jsem ráda, že jsem si tento produkt mohla díky soutěži od Fann parfumerie vyzkoušet a až mi dojde, tak asi vážně popřemýšlím, že si lotion i za tuto cenu koupím, protože na mou pleť je to zázrak. (Ty občasné pupínky jsem mu za jeho skvělé služby odpustila.)

To by pro dnešek bylo ode mne vše, mějte se krásně <3
Vaše


snapchat: lenulkaaa








16 komentářů:

  1. wau, to vyzerá veľmi zaujímavo ! určite vyskúšam :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Snáď niekedy od tejto značky tiež niečo vyskúšam ♡ ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    ♡ * Zdravý životný štýl a giveaway * ♡

    OdpovědětVymazat
  3. Přípravek neznám, ale vypadá dobře :) Nevím, či by u mě našel velké využití, protože přes den nosím make-up a na noc zase používám krémy proti akné. Jedině že bych se porozhlédla po jiných výrobcích této značky. :)

    OdpovědětVymazat
  4. vyzera to dobre ale raz som mala od nich nejaky krem a som sa po nom vyhadzala od vtedy nemam k lancome moc doveru
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá tedy dobře, jen škoda, že nemám suchou pleť :/

    Simply Janet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Buď ráda, že nemáš suchou pleť, žádná výhra to teda není :D

      Vymazat
  6. Já mám Liquid care a tu teda miluju, sedí perfektně i mojí mastnější pleti ♥

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzerá to super :)
    https://loveofbratislava.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Škoda toho upchávania pórov, s tým ja problém pri Liquid Care nemám, naopak, mi veľmi vyhovuje, nakoľko je veľmi ľahkej vodovej konzistencie, čo ocení i zmiešaná až mastná pleť. No hlavne, že pearly lotion plní to čo má - teda hydratuje a si s ním spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  9. Haha, pobavil mě komentář u mě na blogu, jak jsme v tolika věcech podobné :D Já od Lancome zatím nevlastním vůbec nic a nákup asi ani neplánuji :) Ale jako výhra by se mi to líbilo :D A design je moc pěkný, růžičky miluju (haha další společná věc :D).
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :DD Já bych si to sama od sebe jentak na vyzkoušení taky nekoupila, ale když už vím, do čeho du, tak o tom budu uvažovat :)
      růže a všechny tyhle květinové vzory jsou skvělý :3

      Vymazat
  10. Krásny obal a musí byť fakt super. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá skvěle, ale ta cena! Ať ti dobře slouží :) Já mám pleť spíše smíšenou.
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  12. I love this brand.

    awesome post !



    Please feel free to visit my blog and if you like we can follow each other :) what do you think ?

    NEW Post - 3D Nail art tutorial


    Facebook |Bloglovin |♥Instagram | Lookbook |Google✚


    Stay Gold

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, gratuluji ke krásné výhře :). Tohle mi úplně uniklo, až mě to i docela překvapilo! :O (myslím tento produkt :) ) Lancome je má oblíbená značka a jejich parfémy miluju! Se suchou pletí hodně bojuji, takže myslím, že bych se po něm měla rozhodně poohlédnout, když je tak účinné. Jejich parfémy mě ještě nezklamaly, tak myslím, že lotion mě jen tak taky nezklame :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3