Pokémon GO - můj názor

čtvrtek 14. července 2016

Ahojte,
dneska bych chtěla vyjádřit svůj názor na hru Pokemon GO. Sama ji sice nehraji, ale je jí zahlcený celý internet, takže si myslím, že vím, jak se to hraje. A přiblížím to i Vám. 

zdroj: google

Ve hře jde o to, že chodíte po městě, nějaké vesnici a někteří mí kamarádi na facebooku psali, že našli nějaké pokémony i u sebe doma a hledáte pokémony. Na displeji mobilu vidíte scenérii před sebou a pokémona, který se tam nachází a nebo nenachází. Když nějakého najdete, hodíte po něm pokebal a buďto se Vám povede ho chytit a nebo ne. Za každého pokémona máte zkušenosti a pomocí těch stoupáte v levelech, od pátého levelu se můžete zúčasnit bitev v gymech. Pokémony nemusíte jenom chytat, můžou se vám i vylíhnout z vajíček. 

zdroj: google

Kdo v mládí nekoukal na Pokémony? Já kvůli nim stávala klidně už v pět hodin ráno a koukala se na Horsta Fuchse v teleshoppingu, abych je náhodou nezaspala a nebo nepromeškala. (Vlastně jsem takhle sledovala všechny pohádky v sobotu a neděli ráno na Nově.) Musím se i přiznat, že jsem měla radši Digimony, ale to sem teď nepatří. Od společnosti Nintendo bylo podle mne velice chytré použít tento hit mé generace. Protože v tu dobu sledovalo Pokémony fakt plno mých kamarádů. Kdo by si na to nezavzpomínal rád? 

Co se mi ale na hře líbí nejvíc je to, že abyste ji mohli hrát, musíte jít ven a chodit a chodit. Sice jsem byla venku v době Pokémonů zvyklá dělat něco jiného, než si jenom hrát s telefonem, ale nemyslíte si, že je pro dnešní generaci dětí, kteří radši tráví čas u počítače dobré, když je něco takhle přiměje jít ven a chodit a chodit? A když to jinak nejde než s mobilem, tak ať s tím mobilem. Ale prostě lidi chodí ven. A když jdou hledat Pokémony ve skupince? Zažijí plno srandy a ještě mají pohyb. Vůbec bych se nedivila, kdyby někdo kvůli té hře začal chodit víc ven, na delší čas. A proto si myslím, že tato hra je skvělá.

zdroj: google


A jestli ji někdy budu hrát? Docela vážně nad tím přemýšlím. Přítel mi sice řekne, že se zas držím mainstreamu, ale já sama mám občas problém dokopat se jít ven na procházku. Samotnou mne to moc nebaví, nemám tu moc s kým chodit (viz článek o životě na vesnici). A třeba by mne to i donutilo sednout na kolo a jet někam do města na Pokémony. A byla bych konečně i trochu aktivní a bavilo by mne to. Určitě jo. Procházky mám ráda a prostě si myslím, že je to hra pro mne. A proč ji teda ještě nehraju? No. Chodím na brigádu, kde pracuji na tři směny, takže jsem tento měsíc ráda, když jsem chvíli doma a odpočinu si, je to fakt náročný, o tom ale jindy. Takže mi přijde zatím zbytečný si to instalovat, ještě když pro ios je to složitější (:D), takže si ji nejspíš nainstaluji až v srpnu, kdy už budu mít jenom ranní a čas chodit po městě. (A i to město) :D

A aby tu bylo i něco zajímavého, prohledala jsem internet, abych našla různé zajímavosti o této hře:
  • Jednomu muži udělala hra z jeho domu tělocvičnu pro Pokémony, měl pak plno nevítaných návštěvníků.
  • Na událost společného odchytu Pokémonů měla dohlížet policie.
  • Jedna policejní stanice byla označena jako Pokéstop. (místo na vyzvednutí nových pokébalů atd.)
  • Vlastně hra označovala jako Pokéstopy a tělocvičny třeba strip kluby, lázně pro homosexuály a nebo kosteli.
  • Hra svedla dohromady dva Černochy a Bělocha ve tři ráno, viděl je policista a chtěl je zatknout za obchod z drogami, protože vypadali podezřele. Vše se vysvětlilo a společně nainstalovali policistovi tuto hru také a naučili ho ji hrát.
Zdroj. refresher.cz/



A co jaký máte názor na hru Vy? Hrajete ji?

PS: Budu ráda, když se zúčastníte GIVEAWAY

PSS: Založila jsem facebookovou stránku blogu, tak mne tam sledujte ZDE. Budu tam sdílet střípky z mého života, nové články atd. 

Vaše





snapchat: lenulkaaa



7 komentářů:

  1. Já tuhle hru nehraju a ani to nemám v plánu, myslím si, že by mi asi ani nešla na můj mobil nainstalovat, protože mám pořád problém s pamětí, ale to by se dalo vyřešit, spíš mi vadí ten obrovský boom okolo této hry :D

    Wishlists | Wishes & Reality | Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Taky hru nehraju a ani to neplánuji, přijde mi to už jako extrém!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Nehrám túto hru a ani neplánujem začať. Veľmi mi vadí ten obrovský boom okolo toho. Podľa mňa je to neskutočná sprostosť! Aby človek chodil po meste, štveral sa po stromoch a neviem kade len kvôli tomu aby ulovil nejakého pokémona :D je to smiešne. Mohlo by mu ísť niekedy aj o život. Napr. nebude dávať pozor na cestu a zrazí ho auto!
    Girl with pink nails

    OdpovědětVymazat
  4. Už jsem o této hře slyšela, ale nehraju ji a ani to v plánu taky nemám. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  5. Jestli jednou bude apokalypsa, tak za to budou moct pokemoni! Přišlo to jako lavina, ale uvažuju o tom, že zapadnu do davu a že si to stáhnu taky.
    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  6. O hre som už počula - však je jej plný internet :D ale neskúšala som ju. súhlasím, že je to na jednej strane dobré, že to vytiahne ľudí von, no je smutné, že aj napriek tomu stále len pozerajú do telefónov :( takže to určite má aj svoje + aj -

    http://xoqueenb.webnode.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. Vůbec jsem tuhle hru nezaregistrovala, jsem asi sto let za opicema. :-D Ale vypadá to skvěle, takže děkuju za tip!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3