Na slovíčko s eL: Česká Miss 2017

sobota 25. března 2017



Ahojte,
dnes jsem se rozhodla se zase opět v něčem porýpat v sérii článků Na slovíčko s eL. Tentokrát vám něco napíšu o České Miss, která má tento rok nové vedení a je celá v novém, (a údajně lepší). Zaregistrovali jste to? Co na nové vedení říkáte?

Změna ve vedení se objevila už před castingy, kdy se rozpoutalo nesmyslné bombardování facebooku stránkami každé soutěžící. Nevím přesně, co to mělo mít za význam, možná něco jako "čím víc likes, tím větší šance". Nemám ráda takovéto soutěže typu "máš víc přátel, kteří ti ten like dají a vyhraješ", myslím, že to úplně neukazuje to, kdo je "nejlepší", ale jen kdo je nejlepší sběrač liků. Ale úplně nemůžu tvrdit, že by tyto stránky fakt něco rozhodly, to nevím. 

Další věc, která plno lidí zarazila, byl první casting a "dobrodružství v metru". Jde o to, že vyhnali účastnice castingu v plavkách do metra a tam do nich lili alkohol a děvčata se tam svíjela u tyče a samozřejmě se to natáčelo a fotilo. Česká Miss se nazývá nejprestižnější soutěží v České republice a veřejně dělají toto. No je na každém, jestli mu toto přijde v pohodě. Mne to moc v pohodě nepřijde, ani ne tím, že byly soutěžící v plavkách v metru (měli metro jen pro sebe), ale to, že do nich lili alkohol a natáčeli je u toho. 

Co mne ale přinutilo napsat tento článek bylo vybírání finalistek, kde vyřazovali holky. Holky seděli v plavkách na židlích a moderátor se pokoušel o vtipy, no moc vtipný nebyly, a přitom oznamoval holkám, které půjdou do nějakého "ohrožení". Jde o to, že asi 6 dívek takto vyberou a diváci mohou nějaký počet vrátit zpět do hry. Toto vysílali na livestreamu na Instagramu. Když nějaké holčině řekli, že jde do toho "ohrožení" a ona začala brečet, člověk, co měl na starost natáčení se k ní okamžitě přiblížil na několik centimetrů a pěkně zblízka ji natáčel, jak brečí. To jsem si už říkala, co tohle má znamenat, nejprestižnější česká soutěž krásy? Je mi holek líto, musí být z toho psychicky na dně, když se s nima jedná takhle jako s nějakými nelidskými bytostmi bez citů. Jsem i ráda za to, že nikde není žádný záznam této hrůzy.

Už moment s metrem strhl velké diskuze, ale ty nebyly tak velké, jako právě ty po této situaci. Na instagramový účet České Miss ihned přistávaly komentáře, které se všechny shodovali na tom, že to bylo pěkně ubohé. Já s tím nemohu než nesouhlasit. Na to, jak má být letošní Miss nejatraktivnější a nejzábavnější je to spíše jedna katastrofa za druhou. Na holky koukám spíš jako na chudáky, kteří musí trpět toto vedení. Ani nevím, jestli bych nějaké fandila, protože bůhví za co by si své vítězství zasloužila, to radši odejít teď, než vedení opět stihne vymyslet nějaké, ehm, radši ani nevím.






Další zarážející moment pro mne bylo focení v plavkách někde v Tatrách. Když tam dívky přijely, byla ještě mlha a sněžilo. No nevím, jestli je to ideální místo na fotografování plavek, ale toto je zrovna věc, která mne na té soutěži zaráží nejméně. Však i některé modelky takhle fotí normálně.  

Ale abych jenom nekritizovala, rozhodla jsem se, že opět vyberu mé tři kandidátky jako jsem to dělala minulou Miss. Mé tři favoritky jsou:

Petra Kaprhálová

Petra Mácová

Kristýna Hlaváčková

No nic, tak já přeji všem soutěžícím, ať tuto soutěž přežijí a těmto třem snad i nějaký ten úspěch. 
Co říkáte na letošní Miss vy?

Vaše







8 komentářů:

  1. Souhlasím s tebou...
    Já ještě žádnou favoritku nemám :/

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Sledová´vala jsem miss od začátku. V posledních cca 3 letech skoro vůbec, ale letos...nemám slov. Chudák holky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja českú miss občas sledujem takže ma to celkom prekvapilo a vybrala si veľmi pekne baby :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ani nevím, kdo všechno je teď v soutěži, ale tyto holky jsou moc krásný :). Českou Miss pravidelně sleduji a i tento rok budu jsem zvědavá. Ale taky mi to přijde ubohý, ten alkohol a to natáčet někoho takto při brečení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Co jsem tak slyšela, tak to žádná televize nechce vysílat :)

      Vymazat
  5. Nějak to upadá, už se ani nechci koukat, nemá to pro mě úroveň.

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
  6. Letos jsem to nějak nesledovala ale od kamarádky co je v jedagentuře vím, že titul miss neznamená v modelingovém světě nic, jelikož jsi spíš taková česká celebritka potom. Letos se jim víc věcí nepovedlo, třeba jako ten trapas s tou tramvají.. Kde jsou ty doby kdy vyhrála třeba Táňa Kuchařová..
    Lenny Mali z Dánska

    Lenny Mali z Dánska

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som nikdy nebola nejaká fanúšička missiek, či už tých slovenských alebo českých a máš pravdu, že to ide všetko dole vodou a je mi ich dosť ľúto:/

    Saja Frey Blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3