Víla | Mé první líčení se Sweet Peach paletkou

středa 26. dubna 2017



Ahojte,
jestli mne sledujete na Instagramu, tak jste si mohli všimnout, že jsem si v pátek pořídila Sweet Peach paletku od Too Faced. Má oblíbená paletka od Maybelline mi začíná docházet a tak jsem se rozhodla, že je čas si pořídit nějakou novou, pořádnou. Oční stíny mne začaly hrozně bavit, tak jsem se rozhodla, že investuji do něčeho lepšího. Potřebovala jsem paletku, kterou vytvořím líčení na den, ale i na party. Svými odstíny mne nejvíc oslovila právě tato paletka a dnes jsem s ní vyzkoušela první líčení. A jak mé snažení dopadlo? To se můžete kouknout teď.



Paletku pro vás teď pořádně otestuji, abych na ni mohla napsat dobrou recenzi. Zatím se s vámi mohu podělit jen s prvními dojmy. Pigmentace je úžasná, stíny mi ani nějak neprášily, jen mám pocit, že odstíny jsou na oku trochu jiné než v samotné paletce. 

Použité produkty:
Rimmel - Match Perfection
Catrice - Liquid Camouflage 
Rimmel - Stay Matte
Make up Revolution - Ultra Blush - Sugar and Spice
Make up Revolution - Focus and Fix
Essence - Gimme Brow
NYX - Jumbo Eye Pencil - Milk
Artdeco - Eye Shadow Base
Too Faced - Sweet Peach Palette 
 Peaches n´Cream, Georgia, Just Peachy,  Bellini, Charmed I'm Sure
Essence Liquid Link
Gosh Cosmetics - Show Me Volume








Achjo, úplně jsem se zasnila o jaru, během přípravy tohoto článku. Tak snad už brzy přijde, protože tohle hnus počasí mne už nebaví :D

Mějte se krásně, 

PS: Na facebooku mi chybí pořádná skupina na sdílení giveaway, takže jsem jednu založila a doufám, že se pořádně rozroste. Pokud ji chcete podpořit a dovědět se o různých giveaway, skupina je zde :)

Vaše




6 komentářů:

  1. Líčení se ti povedlo! ♥ Moc ti to sluší :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle paletku jsem zařadila na můj wishlist, protože nemá chybu :) Tobě se líčení moc povedlo, a ta čelenka ti neskutečně sluší :) Ke skupině na facebooku jsem se přidala, je to super nápad :)

    Pauline's Tiny World | První blogová giveaway!

    OdpovědětVymazat
  3. máš pravdu, toto počasie nech už ide kade ľahšie :) ja už chcem takú pravú jar,a nie ako dnes 7 stupňov a skôr ako jeseň :D
    líčenie je veľmi pekné jemné :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá veľmi pekne a pristane! :) Pred pár rokmi som si robila linku každý deň, no teraz sa mi viac páči jednoduché líčenie, najlepšie len zvýrazniť mihalnice

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  5. Super líčenie,pristane ti. :)


    http://wanderluststhoughts.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3