Svátkové výletování - Jezerní a Chalupská slať - Šumava

pondělí 18. července 2016

Ahojte,
dnes přicházím s článkem z výletu, na který jsme s rodinou vyrazili o státních svátcích teď v červenci. Původně jsem tento článek chtěla vydat o trochu dříve (o trochu víc dříve), ale měla jsem problémy s ukládáním videa. Ano, zvládnu ho sestříhat, přidat efekty, přechody, hudbu, ale nezvládnu ho uložit. Haha.

První jsme se vydali na Jezerní slať nedaleko Kvildy. Jako největší turisté jsme samozřejmě zabloudili, takže jsme místo kilometru a půl ušli kilometrů rovnou šest. Já byla ráda, že jsme se prošli, táta zuřil, mamka nadávala proč jsou ukazatele jenom pro běžky a proč se jimi máme řídit i my, pěší, a bratr se tvářil jakoby nic, protože on byl ten, kdo nás hnal blbě. Nakonec jsme tam dorazili, bylo to pro mne docela zklamání. Na vyhlídku se muselo na posed, kde jsem se akorát bála a samotná slať se mi také moc nelíbila. Voda nikde nebyla, měla jsem o slati jiné představy. A foukal tam vítr, takže odsud mám fotku, kterou jsem nazvala "vlasy všude". Na slať se můžete kouknout ve videu na konci článku.


Poté následovala Chalupská slať. Tu jsem už před pár roky navštívila, takže jsem s naprostou jistotou věděla, že se mi bude líbit. No uznejte, není to tam krásné? Tu jsme našli už v pohodě, parkoviště bylo kousek od toho místa, které jsem si pamatovala. Takže jsem tam rodinku dovedla a už jsme nemuseli vůbec bloudit. Potkali jsme tam partu motorkářů, byli lehce přiopití a hledali tam kešku. Znáte geocatching? Hrajete ho? Má spolužačka z gymplu ho hrála a dříve jsem tam právě byla mimo jiné i s ní, takže tu už jsme tam odlovily dřív. Nakonec ji našli i motorkáři a my jsme se vydali zpět k autu a i domu. 


Byl to docela krátký výlet, téměř se ani nemuselo chodit, z čehož jsem tedy moc nadšená nebyla, ale pořád to bylo lepší, než sedět jenom doma a nic nepoznat. Natočila jsem pro Vás i pár záběrů odsud, abyste si o místě mohli udělat lepší obrázek než jen z fotek. Jen omluvte kvalitu, je to natáčené na mobil a vlastně jsem dělala první mé záběry, u Jezerní slati je to fakt nic moc, u té Chalupské jsem na to už trochu přišla a teď už zase vím pár věcí, co musím příště vylepšit. Takže až někam zas pojedu, tak něco natočím. S naší rodinou to bude tak za půl roku, haha.


To by bylo pro dnešek vše. Zítra mi začínají dva dny volna od fabriky (určitě Vám o této brigádě něco napíšu) takže budu odpočívat a číst nějaké blogy a tak. Klasický blogerský relax. A taky si asi připravím článek, aby tu něco bylo až zas budu fabrikovat.

Mějte se krásně,
Vaše

PS: Nezapomeňte se zapojit do GIVEAWAY
Nově jsem i na FACEBOOKu



snapchat: lenulkaaa






17 komentářů:

  1. Tam jsme byli :) a bylo to tam moc pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jde vidět, že sis to užila, vypadá to tam krásně! :)

    Zvu tebe i tvé čtenáře na giveaway :) lifestyle and beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem tam před pár lety byla, ale už si to moc nepamatuju :D Každopádně z fotek i z videa se mi slatě moc líbí :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tam jsem chtěla o víkendu taky, vypadá to kouzelně. :) Tak snad se tam brzo podívám. :) A kešky jsem začala hledat právě tenhle víkend, našla jsem tři a hrozně mě to baví. :) Když je mánie Pokémonů, tak já začnu s keškama. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Máš naprosto boží desing blogu! :) nevím jestli si pamatuji správně, ale mylsím, že jsem tady taky byla :) moc hezká příroda

    http://aboutnikk.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Jéééé, tam jsem byla, poznávám to podle toho stromečku uprostřed vody :D Je to tam krásný :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  7. Pekny clanek a vypada to tam opravdu krasne, tam se musim urcite taky nekdy podivat :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  8. Pekny clanek a vypada to tam opravdu krasne, tam se musim urcite taky nekdy podivat :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky :) Muselo to tam být nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  10. My byly s kamarádkou na Modravě a musím říci, že mě každá taková túra s chillem nabíjí neuvěřitelnou spoustou energie. :)
    A přiznávám - taky jsme se na začátku ztratily. :D *ano, hned na začátku* :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3