TRY ON HAUL - povánoční slevy 2017

sobota 14. ledna 2017



Ahojte,
je tu víkend a to je čas na další článek. Tentokrát vám ukáži, co se mi povedlo ulovit v povánočních slevách! Ale první se s vámi podělím o kalhoty, které jsem vám už sice ukazovala, ale jen složené, takže nebyly moc vidět. Tak proto znovu.

Vínové kalhoty
Tyto krásky jsem objevila v Zaře ještě před Vánoci. Byly tak hrozně příjemné na dotek a v té krásné barvě, že jsem je tam nemohla nechat. No, byla jsem trochu smutná když byly po Vánocích o půlku levnější. Jsou ze Zary a stály mne myslím 699,-.



Mint svetr
Já jsem byla naprosto nesvetrový člověk. Hledala jsem nějaký svůj vysněný, hlavně jednoduchý, nejlépe jednobarevný a hlavně takový, který by mi byl. A to se nakonec ukázalo jako největší problém, byla jsem totiž odkázaná na velikost xs. Ale přece jen můj vysněný svetr existoval! Je z Croppu za 299,-.



Světle modrý svetr
Tento jsem ulovila jako první. Je ozdobený zipy a jinak je taky jednobarevný. Zamilovala jsem se do něj sice až když jsem ho měla na sobě, ale to nevadí. Bohužel Vám ho dnes neukáži na sobě, zapomněla jsem si ho v Praze. Je z Tally Weijl za 249,-.


Pudrové šaty
Na tyto krásky jsem na zoot.cz koukala už od léta. Nechtělo se mi ale za ně dávat cca 1300. A čeho jsem se nedočkala, slev. Byly zlevněné o půlku, stály mne 565,-. Tento styl šatů miluju, už se těším, až si je vemu na sebe.




Šedé kalhoty
V Sinsay měly slevy na kalhoty. Plno druhů za 299,-. Byl by pro mne tedy hřích si nějaké nevybrat. Není to tak dávno, co jsem propadla kouzlu high waisted džínům. Právě z toho důvodu jsem v hromádce kalhot hledala právě nějaké high waisted. Nevím, jak jsem to dokázala, ale nějaké jsem našla. A dokonce mi seděly i délkou!



Meruňkový roláček
K rolákům jsem měla od dětství averzi. Právě proto že mne ho mamka pořád nutila nosit! No kdo to nezná? Poslední dobou se mi ale zalíbily roláky s krátkými rukávy. Jeden jsem našla na zoot.cz ve slevě a tak jsem se rozhodla, že si ho vyzkouším. Sedl mi jako kdyby byl ušitý na mne, takže jsem překonala svou averzi. Vyšel mne na 398,-.



Blejzr
Tento černý blejzr jsem do třetice objevila také na zoot.cz. Mimochodem, všechny tyto kousky ze zootu jsou od Vero mody. Asi mám tu značku ráda. Já jsem milovnice sáček a blejzrů. Proto mi tento originální kousek nesměl chybět v šatníku. A jak se hodí na zkoušky, už jsem v něm jednu udělala! Byl za 509,-.



To by bylo ode mne dnes vše. Všem středoškolákům přeji pevné nervy při dotváření známek na pololetní vysvědčení a všem vysokoškolákům štěstí při zkouškách. Nebudu vám nic nalhávat, bez menšího štěstí při nich nefunguji.

Co jste si pořídili vy v povánočních slevách?

Vaše




18 komentářů:

  1. Ahoj, veľmi pekný článok. Páčia sa mi svetre, majú krásnu farbu a aj šaty ti veľmi pristanú :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten mint svetr je moc krásný! ♥ Sluší ti :)
    Měj se v lásce,
    Janet S. ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem povianočné výpredaje! :D tohto roku som sa na nich zastavila vo Viedni :)
    A najviac sa mi páči ten mint svetrík :)
    World of Nicol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve Vídni, teda spíš u Vídně jsem na nich byla minulý rok :)

      Vymazat
  4. Nejvíc se mi líbí šaty a ty šedé kalhoty, taky bych je brala:)
    Sim in the Bubblegum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šaty jsou úžasné o.O a nikdy jsem v obchodě nenašla kalhoty, který by mi padly lépe než tyto o.O

      Vymazat
  5. tie púdrove šaty a blejzer ti veľmi svedčia :)
    Pozývam ťa na moju Giveaway na blogu :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Super vecičky, tie šaty si naozaj pristanú, krásna si v nich ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Já ještě nakupovat nebyla :) Mně se nejvíc líbí první kalhoty a ty šaty, jsou božské :)

    OdpovědětVymazat
  8. najlepší je asi ten blejzer a mint svetrík :) ja som si vo výpredajoch kúpila nové nohavice a blúzku :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já na nákupech ještě nebyla, stihla jsem ulovit jen vosky u Yankee Candle v po vánočních slevách. :-) Nejvíce se mi líbí asi ten mint svetřík. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. tie krémové šaty sú veľmi pekné :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  11. Tiež sa mi popravde najviac zapáčili šaty. Ozaj nádherné :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3