Kosmetické propadáky, které mám doma - EOS, NYX...

středa 15. února 2017



Ahojte,
už dlouho zakopávám o kosmetiku, která mi vlastně ani k ničemu není, nevyhovuje mi, ale ještě jsem se neodhodlala ji vyhodit. Přece jen jsem za ni dala peníze a nebo v tom horším případě jsem ji od někoho dostala, takže je mi líto to vyhodit ještě víc. Dnes mi ale svitl nápad, že se to přece jen dá nějak využít a sedla jsem k počítači a sepsala tento článek. Takže, který kosmetika je podle mne totální propadák?

Začneme rtěnkami, protože těch tu bude nejvíce.

NYC Expert Last - 452 Red Suede


Jako první tu mám tuto červenou rtěnku od NYC. Její barva je hezká, něco málo i vydrží, nedělá nějak ošklivé rty. Ale co jí neopustím je ten její obal, hlavně to víčko. Žádná z nás totiž rozhodně nechce rtěnku, která se jí během plesu otevře a umatlá jí celý vnitřek kabelky. Víčko na rtěnce vůbec nedrží, sklouzne už jen při špatném pohledu, takže rtěnku si můžete leda tak nechat stát doma na poličce. Odpustila bych jí i ty seškrábané nápisy, ale to, že se samovolně otvírá, to tedy fakt ne.

Freedom Pro Pink - 104 Wildflower



Další rtěnka, která u mne dostala označení propadák, je tato růžová. Rtěnka má krásnou barvu, ovšem ale při prvním nanesení na rty není skoro vidět. Musím ji tedy vždy navrstvit, s tím by se ale dalo žít. Co ale nepřekousnu je to, že zalézá do vrásek, okamžitě zvýrazní každou nedokonalost na rtech a hned od jejího nanesení nevypadá vůbec dobře. Pro mne je tedy nenositelná, stejně jako pro dalších 99% žen, prostě nemáme úplně dokonale hladké rty bez dokonalostí. Jen je mi líto, že to na fotce není vidět tolik jako ve skutečnosti, ale alespoň trochu.

NYX Matte Lipstick - MLS03 Hippie Chick



S touto rtěnkou mám totožní problém jako s tou předchozí. A jelikož je matná, tak je ten problém ještě možná větší. A jelikož je to od NYXu, tak to prostě nečekáte. Ale je to tak. Rtěnka je pro mne nenositelná a já se na ni jen s úsměvem dívám a říkám si, jak mohla být krásná. Dokonalé rty stále ale nepřicházejí, takže jsem se už smířila s tím, že spolu ven prostě nikdy nevyjdeme.

EOS - Summer Fruit


Eos je dalším mým malým velkým zklamáním. Hezký voní, to mu neberu. I hezky vypadá. Ale nějaká hydratace? To se mu na mých rtech absolutně nedaří. No a když si kupuji balzám na rty, tak trochu tu hydrataci očekávám. Hledala jsem tedy nějakou náhradu za Eos, který mi rty nehydratoval a našla jsem Carmex, který je v hydrataci přesný opak. Už nevoní tak hezky, ale plní svůj účel.

2K Hand Cream


Dalším takovým propadákem jsou tyto nádherné sovičky. Nápad na balení je sice úchvatný, originální, ale krém moje ruce moc nehydratuje. Jeho vůně je docela chemická, takže za tu si také moc plusových bodů nezaslouží. A musím se přiznat, že od té doby co jsem dopsala recenzi na ně, už jsem je nepoužila a nechybí mi. Mám je pouze jako dekoraci. Recenzi naleznete zde.

NYC Cheek Glow



Podruhé jsem dala šanci této značce a podruhé mne znovu zklamala. A totálně jsem ji vyškrtla ze značek, od nichž si něco kupuji. Kvůli této tvářence je pro mne používání tvářenky noční můra. Tak hrozně ráda bych to dělala, ale s touto to nejde. Ale abyste neřekli, že tu brečím a nic s tím nedělám, ještě než jsem se pustila do tohoto článku, objednala jsem si rovnou paletku tvářenek a už se nemůžu dočkat, až ji budu používat a nejspíš i psát recenzi. Ale zpět k této. Pigmentace je hodně slabá, od tvářenky sice neočekávám nějakou přehnanou, ale alespoň nějakou by mít měla. Jemným štětcem od Zoevy se téměř nedá nabrat, musíte použít ten jejich štěteček tvrdý jako beton. Má v sobě nesmyslné hrudky, kterých si můžete všimnout i na fotce. Značka NYC za mne prostě ne. 

Essence - All About Chocolates



Tato paletka mi přišla v jedné výhře v giveaway. Měla jsem z ní radost, než jsem ji ale zkusila. Pigmentace by se ještě přežít dala, ale žádný zázrak to není. Co jsem ale těmto stínům neodpustila je to, že se absolutně nedají blendit. No a pro mne jsou stíny, které se blendit nedají, naprosto nepoužitelné stíny. 

Miss Sporty - Mono stín černý



Tento stín jsem si kupovala kvůli svému maturitnímu plesu. Od té doby jsem ho už pořádně nepoužila. Ale na druhou stranu je to asi ten nejmenší propadák, který tu dnes je. Vím, že když jsem se s nim snažila nalíčit, pigmentace byla hodně bídná a jak jsem vrstvila jak jsem vrstvila, efekt prostě nebyl takový, jaký jsem očekávala. Nakonec jsem tedy něco spatlala, ale teď ho používám maximálně na linku, ale hlavní slovo v looku bych mu už nesvěřila. 

Tak a to by bylo ode mne dnes vše. Doufám, že jste se alespoň v nějakém propadáku našli také, abych zase nebyla sama, kdo nadává na Eos a na NYX. Od NYXu mi ale nesedí jen tato jedna konkrétní rtěnka, mám pak ještě jejich matnou tekutou rtěnku v odstínu Copenhagen a na tu nedám dopustit. Škoda, že se nepovedla i tato. Napište mi do komentářů vaše propadáky. 

Vaše 


19 komentářů:

  1. Pěkný nápad na článek :) Většinu produktů, které tu máš, jsem nezkoušela, ale zarazila jsem se u EOSu - mě ty jejich vajíčka strašně vyhovujou a na rtech mi vydrží opravdu dlouho. Mám teda dva proužkovaný, je možný, že tam nějaký rozdíl kromě vůně být může :) (pokud by se ti opět nashromáždilo pár takových propadáků, určitě bych si článek moc ráda přečetla)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne Eos prostě nesedl, nedává mi tu hydrataci, kterou po něm vyžaduji, ale věřím, že spousta lidí to má přesně naopak, když je tak oblíbený :)
      Jinak moc děkuji, moc ráda bych tento článek zopakovala a jestli se do toho někdy vrhnu, bude to fakt za dlouho..-.-" :D

      Vymazat
  2. je super si občas prečítať aj takéto články, čomu sa vyhnúť :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  3. S EOSem zkušenosti nemám, děsí mě ta cena. Stále nejsem ochotná investovat do balzámu více než 60 Kč...i když je pravda, že jsem stále ten správný balzám nesehnala - vlasstně sehnala - Dermacol, ale to byla jen limitka.

    NYC má nejhorší tvářenky vůbec! KOupila jsem si jich několik a letěly do koše. To samé rtěnky od Freedom. Hrůza:(

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus ten Carmex, je sice o 9 korun dražší než tvá hranice, ale ten za to alespoň stojí, zatím sem na hydrataci nic lepšího neměla, ale musíš ho používat pravidelně :)

      Vymazat
  4. EOS nie je nejaký extra mazľavý, to ma tiež spočiatku prekvapilo, ale našla som si v ňom obľubu preto, že vďaka tej konzistencii mi vyhovuje pod rúž, ktorý sa mi na ňom nerozpíja tak, ako by sa rozpíjal na hydratačnejších balzamoch. :) Ale na noc jednoznačne niečo účinnejšie...
    Ostatné produkty vyzerajú fakt nepoužiteľne, tiež by som nevedela čo s nimi, lebo tiež trpím syndrómom ľútosti a nechcem nič vyhadzovať, kým to nespotrebujem. :D :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkný článek. Ráda si něco takového přečti, ať vím co nezkoušet. Osobně jsem nic z toho co tu máš nezkoušela. Ale od Miss Sporty jsem však dostala menší paletku. Na první pohled vypadala dobře, přesně barvy pro mě, ale na použití k ničemu. Pigmentace mizivá a všechny barvy se slili na víčku do jedné.
    Doufám, že zas podobný článek vytvoříš.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja všeobecne eos balzamy krémy nemusím, prídu mi zbytočne drahé a ešte mi aj vysušujú pery :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tu tvářenku od NYC mám také, nejprve jsem ji používala, ale spokojená jsem s ní nebyla, pak jsem koupila lepší a přestala ji používat a teď ji občas použiji a celkem jsem si na ni zvykla, zázrak to není, ale když nanesu větší vrstvu tak to celkem ujde.:) Alespoň zase pro mě změna... jen ta výdrž...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mám doma ten rúž od NYC tiež, je úplne skvelým, ale neznášam na ňom to isté - otvára sa! Vždy a všade -_-
    A EOS u mňa nebol sklamanie. Moje pery hydratuje pekne, ale popraskané pery nehojí :/
    A tiene Essence som najprv mala rada, ale keď som si kúpila drahšie, kvalitnejšie, tak som zistila, aké na nič boli :D
    World of Nicol | Narodeninová GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  9. S Eosem jsem taky nebyla spokojená. Mé rty sice hydratoval, ale vůbec mi nevoněl.
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  10. NYC, Freedom a Essence mě nepřekvapují.. ten NYX je škoda, protože je to skvělá cenově dostupná značka. Eos je něco jako Mac.. asi né úplně na nic, ale cenově tak strašně nadhodnocená značka :/

    OdpovědětVymazat
  11. "All about" mám také a stíny mě dost zklamaly. S těmi rtěnkami bývá problém většinou všeobecně...A ty roztomilé a orifinální sovičky musela mít kamarádka a pak nadávala....

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Soutěž v líčení!

    OdpovědětVymazat
  12. Mňa sklamal rúž od Milani - Matte Inocence, ktorý hrozne zalieza do vrások

    GIVEAWAY o dva balíčky kozmetiky

    OdpovědětVymazat
  13. S Eosem mám spíše dobré zkušenosti :D I když je pravda, že se platí spíše za značku, než za kvalitní výrobek :/
    Veronika

    OdpovědětVymazat
  14. Tu tvářenku NYC mám taky a bohužel musím říct, že u mě to samé. :/ Ale že moc nevím co s tím, tak ji občas použiju. No, už aby byla spotřebovaná.

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  15. EOS teda miluju, ale jinak se vším souhlasím. Věci od NYC jsou převážně hrůza, a ta all about paletka je katastrofa! Měla jsem ji v nude variantě, a všechny odstíny naprosto stejné a hrůza.. a to jsem na ní byla z některých recenzí tak natěšená.

    Můj blog: Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  16. Hezký článek, sovičky jsou najs bjůtifl, možná bych je vyprázdnila a naplnila DIY pomádou:-) Jinak kdybych dala dohromady takový článek já, tak by to bylo mraky produktů. Už si dávám pozor, ale občas mě zlákají netradiční balení, barva nebo cena a pak si nadávám:-)

    Měj se krásně,
    ByGabra

    OdpovědětVymazat
  17. Ten Eos balzám mě docela překvapil, sama s ním sice zkušenost nemám, protože často balzámy ztrácím, takže by to pro mě byly jen vyhozené peníze. Ale skvělý článek, ráda se dozvím, co nebrat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3