One line a day

středa 15. března 2017



Ahojte,
dnes vám představím dárek, který jsem dostala k svátku od své kamarádky. Zmiňovala jsem se o něm už na svém Instagramu. Jedná se o One Line a Day, tento deníček jste už také mohli vidět u Lucky z A Cup of Style. Myslím, že je to skvělý způsob jak si zaznamenávat své zážitky, takže jestli jste zvědaví, o co se jedná, pokračujte ve čtení.


Jak už jsem nakousla, jedná se o deníček. Moc si toho do něj ale nezapíšete, jeho hlavní myšlenka je totiž úplně někde jinde. Vydrží vám ale celkem dlouho, pět let. Už vás napadá, v čem by jeho kouzlo mohlo spočívat? No už vás nebudu dál napínat, deníček má na každé stránce jeden den, který je rozdělen do pěti chlívečků. Každé toto místo náleží jednomu roku a má 6 řádků. Každý den (ideálně) si do daného řádku napíšete, co se vám dobrého či špatného stalo a po pěti letech budete mít ten jeden daný den rozepsaný pod sebou. Není to skvělý nápad?


Na fotce vám ukazuji nevyplněné řádky, abyste smysl deníčku nemuseli pochopit jen z mého popisu, to je možná trochu náročné, to chápu. Do deníčku jsem si začala psát to, co mne daný den nejvíce zasáhlo, ať už je to myšlenka, událost a nebo jen další můj nesplněný sen. Abych vypsala co sem daný den dělala, na to je tam málo místa a takhle mi to i přijde zajímavější. Co byste si do deníčku psali vy? Máte ho někdo?


Deníček mám sice hodně krátce, ale už se mi s ním stal jeden takový fail, který bych vám ráda povyprávěla. Dovezla jsem si deníček domů a hned jsem začala psát. Energeticky jsem si vyplnila ten den a den předešlý. Další dva dny jsem poctivě zapisovala a pak jsem si všimla, že píšu teprve do druhého měsíce v novém roce. Přišlo mi divné, že je teprve únor, když už dávno chodím do školy. Tak jsem přemýšlela, kde se stala chyba. A ta se klasicky objevila v mé nevědomosti měsíců v angličtině, ve které je celý deníček psán. Teda, ne že by se jednalo o nějaký velký psaní, jedno anglický slovíčko na stránku, ale zmátlo mne to dokonale. Popadla jsem tedy bělítko a začala zběsile bělit a nadávat si za to, že jsem ty měsíce anglicky prostě zapomněla. Doufám tedy, že se díky deníčku ty prokletý měsíce konečně naučím!


Deníček je v takové tmavší mintové barvě v kombinaci se zlatou. Má zlatý nápis a okraje všech stránek, které dokonce dokáží udělat pěkné prasátko. (:D) Jo, alespoň se ke mne ten deníček hodí! Nejvíce se mi ale líbí takový detail a to je barva záložky. Připomíná mi rose gold barvu a tu já teda můžu.

Co říkáte na deníček vy? Znali jste ho a nebo ne? 

Vaše



22 komentářů:

  1. Ja by som ho asi nevyužila, ale ako darček pre moju kamošku by bol super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Rada si zapisujem pozitívne významné veci, čiže takýto diár by bol pre mňa vhodný :) Je fakt krásny <3

    OdpovědětVymazat
  3. Já znala něco podobného z videí amerických youtuberek, něco takového by bylo pro mě, protože mi strašně nejdou psát normální deníčky, to nevydržím, řádek za den bych dala.. škoda, že se ti to takhle ze začátku nepovedlo, ale třeba aspoň pokročíš s angličtinou!

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne normální deníčky taky nikdy nevydrželi, s tímto je to lepší :D
      Určitě pokročím, měsíce byly mé slabé místo vždy :D

      Vymazat
  4. Tento deníček vidím poprvé, ale je to celkem zajímavý nápad. Já si píšu svůj deníček normálně do sešitu, ale vždy jen některé významné dny a na více řádků. Takže by pro mě asi nebyl, ale věřím, že se ti hodí. Ještě, že ty bělítka existují. :-))
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tě obdivuju, že zvládáš psát normální deníček :D

      Vymazat
  5. Super nápad :) Něco podobného jsem dělala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahojky, no je krásný a je to super nápad:-) Budu i něm uvažovat:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě se zeptám, kde jsi ho koupila? Já letím příští týden do Anglie a rozhodně mám v plánu si ho pořídit a budu si zapisovat své pocity, zážitky a pokroky mého 9m. syna <3 Úplně mě nadchnul, děkuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele já ho dostala jako dárek, prý byl jen na jednom českým e-shopu, ale myslím, že v Anglii ho seženeš :)

      Vymazat
  8. Tenhle nápad se mi hodně líbí :) Sice bych měla alespoň ze začátku problém vtěsnat den do jedné věty, ale asi bych to pojala jako ty, protože do budoucna jsou důležitější myšlenky než to, co jsme dělali. Mít pak srovnání za několik let, to je asi něco, v čem bych se vyžívala. Proto si třeba už roky píšu deník, ráda se vracím ke starým zápiskům a porovnávám, kam jsem se od té doby posunula.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně proto se mi tento deníček také hrozně líbí, všechno stručně a ani ti to nesebere moc času :)
      já si psala deníček na táboře, teď se kněmu taky ráda vracím :)

      Vymazat
  9. Tak o tom jsem.neslysela, ale vzhledem k tomu, ze jsem blazen do vselijakych deniku a diaru, jdu hned kouknout, jestli bude nekde k objednani.Moc dekuju za tip :)
    Melisinblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to moc zajímavě a určitě to musí být super!

    Já si jednou vydržela asi 3 roky vést "Projekt 365". Každý den jsem vyfotila nějakou fotku a pak jsem to zveřejňovala na zvláštním blogu společně s nějakým krátkým popiskem, který ten den vystihoval. Je skvělé si to teď zpětně procházet! :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já dělala fotím30, to bylo před pár lety na instagramu - na každý den jedno téma :) škoda, že už to není, moc mne to bavilo -.-"

      Vymazat
  11. Nápad je to super a sama jsem už přemýšlela, že bych si podobný deníček koupila, ale já jsem asi na všechno tohle zapisování moc líná a je mi jasný, že po pár dnech bych na zapisování zapomněla úplně.. achjo, byla by to krásná vzpomínka :)
    Tak ať tobě zapisování vydrží a za těch pět let se naučíš měsíce nazpaměť! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím právě také bojuju, takže teď jdu třeba dopisovat celý uplynulý týden :DDD

      Vymazat
  12. Už po něm pokukuju delší dobu, ale furt odolávám :D Hlavně kvůli tomu, že nemám nejmenší ponětí, co bych tam každej den psala. No, ale třeba někdy v budoucnu... :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentáře <3